9 Temmuz 2016 Cumartesi

Elmalı Kurabiye Tarifi


Elmalı Kurabiye Tarifi
malzemeler
1 tane yumurta
250 gram margarin ((ben tere yag kullandim oda sicakliginda ))
1yemek kasik yogurt
1 su kadeh pudra sekeri
3 su kadeh un un
2 tatli kasik kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
2-3 damla limon suyu
ic malzemesi icin
3 tane elma
1 su bardak ceviz ici
1 cay kasik tarcin
4 yemek kasik toz seker
ceyrek limon suyu
üzerine
findikli cikolata
antep fistigi
hazirlanisi
Elmarin kabuklari soyup rendeleyin.
Bir tavanin icersinde elma rendesi ,tarcin ,limon suyu ve seker suyunu cekinceye dek pisirin
Sogumaya birakin ..
Derin bir kabin icersinde yumurta ve yagi iyice cirpin .Diyer malzemeleride icersine kesin devam karitirin.
Yavas yavas un ek ederk yugurun hamurunuzu .Hamurunuzu yugurup üzerini kapatip soguk ortamda 10 dakika değin bekletin.
Ben sekillerini yuvarlak yaptim hamuru acip orta kismina 1 er yemek kasik elmali harctan koyup üstüne acmis oldugum hamuru koyup bardakla kestim.
Önceden isitilmis 175 derecede pisirin.
Kurabiyeler pisince sogumaya birakin.
Üstüne findikli cikolatayi eritip 1 tatli kasik kurabiye lerin üstüne döktüm .
Antep fistigi ni cikolatanin üstüne döktüm.Cok lezzetli bir kurabiye afiyetler ..Tatlilar Gülcandan‘a Teşekkür Ederim

 

 

 

sizlere kolayyemektarifleri-oku.blogspot.com farkıyla sunulmuştur. Genel, Kurabiye Tarifleri etiketleri ile arama motorlarında arama yaparak sitemize ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder